22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




فول آلبوم علی امینیان
نویسنده : ابراهیم 3 / 10 / 1394 ساعت 19:12 بازدید 970 بار


۰۱ Hasti.mp3
۰۲ Vaghti Nisti.mp3
۰۳ Sokoute Khaneh.mp3
۰۴ Shart.mp3
۰۵ Meh.mp3
۰۶ Ghadam Mizanam.mp3
۰۷ Man Haminam.mp3
۰۸ Asir.mp3
۰۹ Tamasha.mp3
۱۰ Donyae Bedoune To.mp3
۱۱ Sokoute Khoneh.mp3
۱۲ Didar.mp3

 

متن آهنگ قدم میزنم از علی امینیان

مسیری به جز تو بلد نیستم
هنوزم نمیشه ازت دور شم
میدونم که خیری تو برگشت نیست
نمیخوام که یک روز مجبور شم
نمیخوام بدونم تو حس می کنی
که من مردِ تنها شدن نیستم
بهای حضورت غرورِ منه
تو فکر خودت باش من نیستم
قدم میزنم تا ازت بگذرم
قدم میزنم بلکه یادم بره
میخوام جا بذارم یه جا فکرتو
نمیذاره این شهرِ پر خاطره
تو هر کوچه ای پا بذارم هنوز
یه احساسِ ناگفتنی با منه
هوای تو در من نفس میکشه
خیالِ تو با من قدم میزنه

چنان گم شدم بینِ اون قصه ها
که تو فکرِ پیدا شدن نیستم
تو رفتی ولی خونه باور نکرد
هنوزم تو هستی من نیستم
دَمِ رفتنت گرچه می سوختم
نمیخواستم حس کنی سوزمو
نه تنها خودت هیچکس هیچوقت
نمی فهمه احساس اون روزمو
قدم میزنم تا ازت بگذرم
قدم میزنم بلکه یادم بره
میخوام جا بذارم یه جا فکرتو
نمیذاره این شهرِ پر خاطره
تو هر کوچه ای پا بذارم هنوز
یه احساس ناگفتنی با منه
هوای تو در من نفس میکشه
خیالِ تو با من قدم میزنه


 
دانلود آهنگ با کیفیت

دسته بندی : موزیک و آهنگ، فول آلبوم، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات