22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو
نویسنده : ابراهیم 3 / 12 / 1394 ساعت 19:2 بازدید 389 بار


دانلود آهنگ جدید علی دانیال بنام تلو تلو

Download New Music By Ali Danial Called Telo Telo

Exclusive On BehMelody

علی دانیال

متن اهنگ تلو تلو از علی دانیال

تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
داری کارو به همونجا که نباید میکشونی هنوزم نگفتی پیشم میمونی یا نمیمونی
موهاتو وا میکنی تا دله من هری بریزه حتی اخم و تخم و قهرو طعنه‌هات واسم عزیزه
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
***
هر چی حرفه عاشقونست وقتی که تو هستی میگم
مستیو راستی شنیدی اینو تویه مستی میگم
دستتو نگیری از من فاصله خیلی کشندست
اون نگاهو خنده‌هات خیلی دیوونه کنندست , دیوونه کنندست
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو بدجوری خوبه حالم وای از دست تو
تلو تلو میخورم از بس که شدم مس تو
بدجوری خوبه حالم وای از دست تو

 

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 128

لینک دانلود مستقیم با کیفیت320


دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات