22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام فاصله
نویسنده : ابراهیم 7 / 12 / 1394 ساعت 11:8 بازدید 198 بار


دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام فاصله

Download New Song By Mojtaba Shoja Called Faseleh

 

دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام فاصله

پخش آنلاین



 
 
متن ترانه
از سکوت بینمون میترسم/
با توام با تو که دنیای منی
واسه آرامش من چیزی بگو/
چرا چند روزه صدام نمیزنی

من به هر فاصله ای بدبینم/
این همون دردیه که ازش پرم
تو که از فاصله میترسیدی/
دارم از این فاصله زخم میخورم

تو کنار من ، منو گم کردی/
من به هر فاصله ای بدبینم
از سکوت بینمون می ترسم/
اگه کاری نکنی ، می میرم

به دلم هوای خوشبختی بده/
به هوای تو نمی میرم فقط
واسه آرامش من چیزی بگو/
من نیاز دارم که بشنوم ازت

تو کنار من ، منو گم کردی/
من به هر فاصله ای بدبینم
از سکوت بینمون می ترسم/
اگه کاری نکنی ، می میرم

 


دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی شاد، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات