22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید شهاب ناطقی به نام نمی دونم کجایی
نویسنده : ابراهیم 13 / 12 / 1394 ساعت 9:36 بازدید 188 بار


دانلود آهنگ جدید شهاب ناطقی به نام نمی دونم کجایی

Download New Song By Shahab Nateghi Called Nemidoonam Kojaei

 

دانلود آهنگ شهاب ناطقی به نام نمی دونم کجایی

 

 



 

 

متن ترانه
یه روز از روزای اسفند ، دستتو گرفتی از من
تنها موندم با یه کادو ، از ولنتاینِ تو بهمن !
ما چقد خاطره ساختیم، زیر قطره های بارون
حالا تو رفتی و این شهر ، شده سلولِ یه زندون

من تمومه کافه ها رو روزی صد دفه می گردم...
تا شاید نشونی از تو تو یه کافه پیدا کردم ...
نمی دونم که کجایی یا دلت کجا اسیره
ولی می دونم نبودت، داره دنیامو میگیره

ترسم از اینه بیای و دیگه فرصتی نباشه
یکی دیگه توی قلبم، مرهم این غصه ها شه
من و ثانیه رفیقیم، هر دوتامو گرمِ رفتن
بی هدف می ریم تا شاید بگذریم از این شکستن

من تمومه کافه ها رو روزی صد دفه می گردم...
تا شاید نشونی از تو، تو یه کافه پیدا کردم ...
نمی دونم که کجایی یا دلت کجا اسیره
ولی می دونم نبودت، داره دنیامو میگیره

دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی شاد، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات